ثبت‌نام آزمون زبان تخصصی هنر -ASET نوبت بهمن‌ماه

مکان : دانشگاه هنر-پردیس باغ ملی

تاریخ : از ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

تاریخ ثبت نام : از ۰۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

ظرفیت کل : بدون محدودیت

به دلیل اتمام دوره ، امکان ثبت نام وجود ندارد.



ثبت‌نام آزمون زبان تخصصی هنر -ASET نوبت بهمن‌ماه

خاتمه‌یافته

نتایج آزمون در وبسایت دانشگاه بر اساس شماره داوطلب اعلام شده است.

 

ویژه داوطلبان ورود به مقطع دکتری و دانشجویان شاغل به تحصیل

در راستای کیفی‌نمودن آزمون‌های تخصصی زبان خارجه و هم‌راستایی تخصص و دانش دانشجویان با محتوا و شکل آزمون‌های سطح زبان، ویژه داوطلبان ورود به مقطع دکتری و دانشجویان شاغل به تحصیل، آزمون زبان مطابق با جدیدترین روشهای بین‌المللی توسط دانشگاه هنر برگزار می‌شود. 

 

نحوۀ برگزاری آزمون: آزمون به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

تاریخ‌های مهم: ثبت نام آزمون از روز پنجشنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. آزمون در روز پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه برگزار و نتیجه آن متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

محتوای آزمون: آزمون در سه بخش و مشتمل بر 100 سئوال تستی می‌‍باشد:

بخش 1:Structure & Written Expression (30 نمره)

بخش2: Vocabulary (30 نمره)

بخش3:  Comprehension Reading (40 نمره)

اطلاعات تکمیلی دربارۀ محتوا و ویژگی‌های آزمون

سایر نکات مهم:

1ـ شروع فرآیند آزمون ساعت 8 صبح است. درب‌های ورود به محل آزمون ساعت 8:30 بسته شده و آزمون ساعت 9 آغاز خواهد شد.

2ـ همراه داشتن کارت ملی (یا شناسنامه عکس‌دار) و پرینت تأیید ثبت نام برای داوطلبان الزامی است. (دانشجویان غیرایرانی لازم است پاسپورت خود را همراه داشته باشد.)

3ـ در روز پنجشنبه مورخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰، در صورت تأیید فرم خوداظهاری سلامت توسط هر یک از داوطلبان محترم که در هنگام ورود به دانشگاه هنر در اختیار ایشان قرار می‌گیرد و ارائۀ کارت دیجیتال واکسن، امکان ورود به محل آزمون میسر می‌شود. آزمون صرفاً با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد. داوطلبین محترم هنگام ورود با دستگاه تب‌سنج کنترل خواهند شد و از ورود افراد با علائم سرماخوردگی اکیداً جلوگیری به عمل خواهد آمد. به همراه داشتن و استفاده از ماسک داوطلبین الزامی است. عدم رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبین موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

4ـ همراه داشتن مداد، پاک‌کن و خودکار شخصی الزامی است. لطفاً از همراه داشتن تلفن همراه و دیگر وسایل اضافه، جداً خودداری فرمائید.

5ـ آزمون در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر به نشانی : تهران، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی، بین تقاطع سی تیر و فردوسی، پلاک 56، دانشگاه هنر برگزار می‌گردد.

6ـ برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع اشکالات احتمالی در ساعت اداری با شماره دفتر آموزش‌های آزاد 66729207  تماس حاصل نمایید.


تعداد بازدید:۲۶۵۵