دوره‌های آموزشی آزاد و مجازی دانشگاه هنر در تابستان

۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۶ کد : ۴۹۲۲ اطلاعیه‌های آموزش مجازی اخبار آموزش آزاد
تعداد بازدید:۲۷۹۷
دوره‌های آموزشی آزاد و مجازی دانشگاه هنر در تابستان

با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه هنر در مجموعه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، تنوعی از دوره‌های آموزشی آزاد برای کلیه متقاضیان داخل و خارج از دانشگاه هنر در رشته‌های مختلف در تابستان 1401 پیش‌بینی شده است.

نحوۀ برگزاری دوره‌ها بسته به محتوای مورد نظر، میزان تئوری، عملی‌ یا کارگاهی‌بودن در دو حالت مجازی و حضوری صورت می‌گیرد. دوره‌های مجازی همانند سال گذشته در سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر و دوره‌های حضوری در پردیس ولیعصر دانشگاه هنر، دانشکده هنرهای کاربردی برگزار خواهند شد. 

این دوره‌ها که خارج از نظام ترمی و سالی-واحدی ارائه می‌شوند، عموما دوره‌های تخصصی کوتا‌ه‌مدت و در بازه زمانی 2 تا 3 ماه هستند که در طول تابستان و بعضا تا اوایل پاییز ادامه می‌یابند. از آنجا که یکی از اهداف مهم این گروه، برگزاری دوره‌های تکمیلی فراتر از سرفصل‌ مصوب رشته‌ها و برطرف‌کننده نیازهای گروه‌های آموزشی در کلیه رشته‌های دانشگاه بویژه توانمندسازی فارغ‌التحصیلان در مقاطع تحصیلی مختلف است، از دانشکده‌ها، گروه‌های آموزشی و اعضای هیئت علمی خواسته شده تا دوره‌های مورد نظر و نیازهای آموزشی خود را به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برای برنامه‌ریزی در تابستان و ‌طول سال تحصیلی ارسال نمایند. همچنین با توجه به هدفگذاری آموزش آزاد مبتنی بر توان تخصصی اعضای هیئت علمی، مدرسان مدعو، فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر و همچنین اتکاء به امکانات کارگاه‌های تخصصی موجود در دانشگاه هنر، فراخوان دعوت از مدرسان به منظور برگزاری کارگاه‌های تخصصی، مهارتی و کاربردی تابستانه صورت گرفته است.

در حال حاضر اطلاع‌رسانی دوره‌های آموزشی و مشخصات تفصیلی آن اعم از نوع مخاطبان، پیش‌نیازهای لازم، تعداد ساعت و جلسه، نحوه برگزاری و پشتیبانی از دوره، نوع ارزیابی، ابزار و مواد لازم، تاریخ شروع و پایان، همچنین سرفصل و محتوای دوره همراه با رزومه هر مدرس جهت مطالعه هنرجویان  در سامانه رویداد دانشگاه هنر در دسترس است. 

فرایند ثبت‌نام برای کلیه دوره‌ها بصورت آنلاین و از طریق سایت دانشگاه در همین سامانه صورت می‌گیرد و در پایان دوره ضمن نظرسنجی کیفی دوره‌ها، گواهی شرکت در دوره طبق ضوابط، به فارسی و انگلیسی  بصورت الکترونیکی و در صورت درخواست هنرجو بصورت فیزیکی صادر می‌گردد.

‌علاقمندان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با گروه آموزش‌های آزاد و مجازی ارتباط برقرار کنند:

رایانامه: openeducation@art.ac.ir

وبگاه: openeducation.art.ac.ir

شماره تماس (ساعات اداری): 66729207

واتساپ (صرفا برای ارسال پیام): 09307031781


( ۵ )