برگزاری کارگاه تخصصی مدیریت پروژه در زمینه هنر در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۸ کد : ۵۰۴۹ اخبار آموزش آزاد
تعداد بازدید:۱۵۶۷
گروه آموزش‌های آزاد و‌مجازی دانشگاه هنر با همکاری دفتر مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی این دانشگاه، کارگاه تخصصی به زبان انگلیسی با عنوان مدیریت پروژه در زمینه هنر Project Management in the field of Art برگزار می‌کند.
برگزاری کارگاه تخصصی مدیریت پروژه در زمینه هنر در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر

با توجه به جایگاه مدیریت پروژه در کارهای هنری به طور عام و برنامه‌ریزی و کنترل محدودیت‌های بنیادین مدیریتی پروژه‌های هنر (محدوده، زمان، هزینه و کیفیت) اولین کارگاه تخصصی با عنوان مدیریت پروژه در زمینهٔ هنر Project Management in the field of Art با همکاری گروه آموزش‌های آزاد و مجازی و دفتر مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه هنر به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. 

در این کارگاه فشرده، شرکت‌کنندگان اعم از دانشجویان، دانش‌آموختگان رشته‌های هنر و سایر علاقمندان ضمن آشنایی با مبانی اصلی علم مدیریت پروژه، با نقش‌ها و وظایف کلیدی مدیر پروژه در زمینه هنر، انواع ساختارهای سازمانی پروژه‌ای در بافت هنری و فرآیندها و چرخه حیات مدیریت پروژه‌های هنری نیز آشنا می‌شوند. 

این کارگاه سه‌ساعته با هدایت دکتر بهنود برمایه‌ور عضو‌ هیئت علمی گروه فناوری معماری دانشگاه هنر و مدیر همکاری‌های علمی و‌ بین‌المللی دانشگاه در روز دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر واقع در خیابان سرهنگ سخایی از ساعت ۱۶ الی ۱۹ تشکیل خواهد شد.

ثبت‌نام برای دانشجویان و دانش‌آموختگان (فارغ‌التحصیلان) دانشگاه هنر طبق شیوه‌نامه مصوب مشمول تسهیلات پرداخت است و به کلیه شرکت‌کنندگان، گواهی انگلیسی از طرف دانشگاه هنر و واحدهای مشارکت‌کننده ارائه خواهد شد. 

علاقمندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از سرفصل‌های کارگاه و ثبت‌نام آنلاین در مهلت تعیین‌شده به لینک مستقیم کارگاه مراجعه و  سایر دوره‌های آموزشی و وبینارها را از طریق سامانه رویداد دانشگاه هنر  دنبال کنند.

 

رایانامه: openeducation@art.ac.ir

وبگاه: openeducation.art.ac.ir

شماره تماس (ساعات اداری): 66729207


( ۱ )